27. rujna 2009.

Pečeni krumpir u ljusci

Žao mi je preskakati krugove igrica pa ovaj sasvim jednostavan recept koristim za ovomjesečni ulazak u igricu Ajme koliko nas je koju je osmislila monsoon.

Ovog je mjeseca domaćica maslinka koja je odabrala za temu - maslinu.



Iako sam rekla da ću gotovo sigurno ovaj krug preskočiti jer kod mene nitko ne voli masline, a maslinovo ulje koristim često ali u klasičnim jelima, prije nekoliko dana listajući časopis iz 1997.g. "Kultura hrvatske kuhinje", naišla sam na jednostavan recept koji uključuje maslinovo ulje te sam ga odlučila isprobati i iskoristiti za sudjelovanje u ovomjesečnom krugu igrice.



Sastojci:
8 krumpira srednje veličine
malo masnoće

12 dag gaude
5-6 grančica peršina
4 čena češnjaka
1,5 dl maslinovog ulja
papar
sol



Priprema:

Pećnicu zagrijati na 220 st.C.

Krumpire dobro oprati četkom te posložiti na namašćen lim i peći sat vremena.



Peršin oprati, češnjak očistiti, naribati pola količine sira te sve zajedno ubaciti u sjeckalicu, dodati maslinovo ulje, papar i sol te sve dobro izmiksati (napraviti pire).



Kad je krumpir pečen, svaki po vrhu križno razrezati, napraviti proreze duboke oko 1,5 cm i u svaki staviti 2 žličice pripremljene smjese od sira i prešina. Posuti preostalim sirom, vratiti u pećnicu desetak minuta da se sir otopi i poslužiti toplo.



I još jedna napomena: pečeni krumpir se jede zajedno sa ljuskom :)) a ja to ne bi bila ni shvatila da me muž začuđeno nije pitao zašto mičem ljusku i uzo ju sebi :))) Odlično je, zato ju i treba temeljito oprati prije pečenja :), svima se svidjelo tako da idući put moram ovu količinu malo povećati..

Broj komentara: 6:

  1. Već sam ovo primjetila na coolki i stvarno djeluje privlačno. Što je još bolje čini se i jednostavno!

    OdgovoriIzbriši
  2. super, super... drago mi je da si ipak resila ucestvovati...

    OdgovoriIzbriši
  3. ovo ti je super, probat cu obavezno!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. jako fino...volim ovakve rustikalne receptiće ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Pečemo ih isto znači da odvajanje kore zavidi od krompira :-)

    OdgovoriIzbriši