12. lipnja 2009.

Sirup od naranče

Evo recepta za one koji kao ja nemaju multipraktik :)

Naime, imala sam naranče koje su stajale, više se nikom nisu jele, onda sam dobila još pa još i tako se nakupilo više od 2 kg. Tražila sam recept ali za većinu treba imati multipraktik za miksanje kore od naranče.



Imam mašinu za mljevenje mesa ali kako ja baš ne obožavam prati suđe, nije mi se dalo prljati ju pa sam zato pokušala napraviti sirup od samog soka naranči, pitanje je bilo samo odgovarajuće količine narančinog soka.



Rezultatom sam jako zadovoljna, a moji ukućani također zato ovaj recept dijelim sa vama i zapisujem u moju bilježnicu recepata za iduće pravljenje sirupa.

Sastojci
2 kg naranci
1 kg šecera
5 dl vode
2,5 - 3 žlicice limuntusa



Priprema

Narance dobro oprati.

Od pola kolicine naranci naribati koricu. Sve narance ocijediti na cjediljku ili na elektricnom iscjedivacu. Trebalo bi doci ukupno 1 litra ocijedenog soka. Dobiveni sok dobro ocijediti kroz gusto cijedilo ili gazu.

Staviti kuhati šecer i vodu. Kad zakuha kuhati još 5 minuta, zatim dodati sok od naranci (procijeden zajedno sa rendanom korom), dobro promiješati sa sirupom pa maknuti s vatre i dodati limuntus. Sve dobro promiješati i ostaviti da se ohladi.

Od ove se kolicine dobije 2 - 2,3 l sirupa koji se onda razrijeduje sa vodom i to u omjeru približno kao i kupovni sirup. Držati ga u hladnjaku. Razrijeden sa hladnom vodom ili mineralnom je fantasticno osvježavajuci :)

4 komentara: